Persian logo3
دسته بندی ها
دسته بندی ها
سبد خرید خالیست
دسترسی رایگان و نامحدود به تمامی فایل ها با خرید اشتراک ویژه
برای سفارش هرگونه طراحی (طراحی اختصاصی و یا ایجاد تغییرات بر روی طرح های خریداری شده) و یا چاپ طرح خود (چاپ کارت ویزیت، تراکت، بنر و...) می توانید با شماره 09054047007 در شبکه های تلگرام، واتس اپ، ایتا، روبیکا و یا بصورت تماس تلفنی در ارتباط باشید.
اورجینالضمانت کیفیت
xlsb نوع فایل
طلایی لایسنس
1.1 نسخه

فایل excel – اکسل ( xlsb) کارنامه تحصیلی مدرسه هوشمند دانش آموزان

کارنامه تحصیلی یکی از مهم‌ترین ابزارهای ارزیابی دانش‌آموزان در دوره تحصیلی است. با توجه به اینکه اکثر مدارس از نرم‌افزار اکسل برای مدیریت داده‌های مختلف استفاده می‌کنند، استفاده از این نرم‌افزار برای ثبت و ارزیابی نمرات دانش‌آموزان می‌تواند بسیار موثر باشد. این فایل هوشمند اکسل، راهکاری ساده برای ثبت نمرات و ارزیابی دانش‌آموزان با استفاده از نرم‌افزار اکسل برای شما خواهد بود.

استفاده از این فایل اکسل کاملا آسان می باشد اما به منظور راحتی شما کاربران عزیز یک ویدئو آموزشی همراه با فایل اکسل قرار داده شده است که به شما مرحله به مرحله نحوه استفاده از این کارنامه تحصیلی را آموزش می دهد

فایل اکسل کارنامه درسی برای مدرسه، آموزشگاه و دانشگاه excel

ویژگی های کارنامه تحصیلی اکسل:

  • امکان ثبت عکس دان آموزان
  • نمایش نمرات دانش آموز با نمودار ستونی
  • قابلیت نمایش نسبت تأثیرگذاری هر درس بر معدل دانش آموز ( با کمک نمودار )
  • قابلیت اضافه کردن دروس به تعداد نامحدود
  • قابلیت تعریف درس با ضریب و واحد
  • قابلیت خروجی گرفتن یا چاپ کارنامه به صورت سریع و لحظه ای
  • قابلیت ثبت مشخصات مشخصات و اطلاعات دانش آموزان ( کد دانش آموز، نام و نام خانوادگی، نام پدر، کد ملی و… )
  • امکان محاسبه هوشمند ضرایب و معدل نمرات

با کمک این فایل اکسل کافی است اطلاعات و نمرات دانش آموزان را وارد کنید و سریعا کارنامه دانش آموزان را در سریع ترین زمان ممکن دریافت کنید. می توانید کارنامه رو به صورت فایل PDF و یا با کمک پرینتر روی کاغذ چاپ کنید.

این فایل اکسل برای تمامی موسسات و آموزشگاه های تحصیلی در تمامی مقاطع فابل استفاده می باشد و می تواند تمام نیاز های شما را برطرف نماید.

قابلیت انتخاب و مرور سریع میان کارنامه دانش آموزان به صورت پیشرفته و حرفهای

این محصول قابلیت به روز رسانی دارد و با یک بار خریداری می توانید نسخه های جدیدتر و پیشرفته تر این محصول را نیز رایگان دانلود کنید.

استفاده از این محصول نیاز به هیچگونه دانش و پیش نیاز خاصی ندارد و کافی است که فقط نرم افزار اکسل را نصب داشته باشید تا بتوانید از آن استفاده کنید.

 

‫0/5 ‫(0 نظر)
اشتراک گذاری
محصولات مرتبط