Persian logo3
دسته بندی ها
دسته بندی ها
سبد خرید خالیست
دسترسی رایگان و نامحدود به تمامی فایل ها با خرید اشتراک ویژه
برای سفارش هرگونه طراحی (طراحی اختصاصی و یا ایجاد تغییرات بر روی طرح های خریداری شده) و یا چاپ طرح خود (چاپ کارت ویزیت، تراکت، بنر و...) می توانید با شماره 09054047007 در شبکه های تلگرام، واتس اپ، ایتا، روبیکا و یا بصورت تماس تلفنی در ارتباط باشید.
اورجینالضمانت کیفیت
PDF نوع فایل
طلایی لایسنس
14 تعداد صفحات

الگو بولد بروز میکروبلیدینگ ابرو مرحله به مرحله  – الگو فیبروز ابرو بولد بروز –  الگو طراحی مو ابرو برای میکروبلیدینگ و فیبروز

طرح های بولد بروز میکروبلیدینگ و فیبروز خود را با این کتاب کار آموزشی مرحله به مرحله حرفه ای تر کنید.

3 الگو پیشرفته ابرو در این کتاب PDF قابل چاپ گنجانده شده است. این کتاب دیجیتال را چاپ کنید و تمرینات پیشرفته خود را در فیبروز ابرو شروع کنید. ( فایل PDF کتاب دیجیتال پس از خرید قابل دانلود می باشد. هیچ نوع کالای فیزیکی برای شما ارسال نخواهد شد. )

تمرین میکروبلیدینگ روی کاغذ بولد بروز فیبروز

این کتاب شامل سه نوع طراحی بولد بروز ابرو می باشد:

  • بولد بروز 1
  • بولد بروز 2
  • بولد بروز 3

طراح این الگو میکروبلیدینگ خانم ملیسا کاتلر می باشد که دارای 3 گواهینامه معتبر مربیگری میکروبلیدینگ و گواهینامه معتبر فیبروز ابرو است همچنین مربی و آرتیست یک موسسه بین المللی زیبایی می باشد که برنده چندین جایزه شده است.

با کمک این الگو های حرفه ای و پیشرفته از سایز همکاران خود جلو بزنید. این کتاب آموزشی طرح میکروبلیدینگ مرحله به مرحله به شما می دهد که چگونه استروک S مانند، آپر اسپاین، ابرو نچرال و طبیعی و میکرو استروک را اجرا و طراحی کنید.

آموزش کشیدن خطوط میکروبلیدینگ به روش بولد بروز

این الگوی تمرین میکروبلادینگ برای چه کسی است؟

این الگو آسان میکروبلیدینگ برای هنرمدان باتجربه در این حوزه مناسب و ایده ال می باشد. این الگو ها فقط برای آموزش میکروبلیدینگ در نظر گرفته نشده اند، بلکه بالا بردن مهارت و یاد گرفتن تکنیک های جدید به منظور بالا رفتن کیفیت کاری و رضایت مشتریان طراحی شده است. این کتاب همچنین برای افرادی که می خواهند الگو استروک فیبروز میکروبلیدینگ را بیاموزند و طرح پیشرفته میکروبلیدینگ را اجرا کنند مورد نیاز می باشد. طراحی های ابرو هنرمندان معمولی را از اساتید حرفه ای جدا می کند. این الگو استروک مو ابرو برای کسانی که قصد دارند به استاد فیبروز و میکروبلیدینگ تبدیل شوند ضروری می باشد.

تمرین بولد بروز فیبروز روی کاغذ

این الگو میکروبلیدینگ ابرو شما را برای موارد زیر آماده می کند:

  • ایجاد 3 الگو متفاوت بولد بروز میکروبلیدینگ
  • ایجاد 3 الگو متفاوت تاج ابرو
  • ایجاد طرح های بولد بروز فیبروز
  • ایجاد آپر اسپاین (Upper spine (
  • موقعیت مناسب طراحی میکرو استروک ها
  • طراحی یک تاج ابرو نرم
  • ایجاد یک دم ابرو میکروبلید شده تیز
  • الگو را برای هر دو ابرو چپ و راست اجرا کنید

شما این تکنیک ها را یاد خواهید گرفت:

  • ردیابی خطوط بر روی طرح های هر مرحله
  • اجرا مجدد مراحل طراحی در شکل ابرو توخالی کشیده شده
  • اجرا چیز هایی که یاد گرفته اید در صفحه تمرین موجود در کتاب

شما می توانید این الگو استروک میکروبلیدینگ را به صورت کامل یا فقط صفحات مورد نیاز را پرینت بگیرید و چاپ کنید. این کتاب برای تمرین های شخصی و یا استفاده در کلاس های آموزشی فیبروز و میکروبلیدینگ مناسب می باشد. مهارت میکروبلیدینگ خود را به سطح بعدی ببرید و با استفاده از آن در رسم و طراحی استروک ها استاد شوید. شما می توانید هر چقدر که لازم داشته باشید این کتاب را چاپ کرده و روی آن تمرین کنید.

شما میتوانید به جای خرید پوست مصنوعی طرح فیبروز از این کتاب کار استفاده کنید برای اینکه دسترسی به الگو های آماده طراحی دارید که توسط استاد بین المللی میکروبلیدینگ و فیبروز طراحی شده و همچنین می توانید به هر تعدادی که نیاز دارید روی آن چاپ کنید و تمرین کنید و با هزینه ای بسیار کمتر شروع به تمرین، یادگیری و حرفه ای شدن کنید.

بلافاصله پس از خرید این کتاب، می توانید فایل PDF حاوی الگوی میکروبلیدینگ را دریافت کنید.

تمرین هاشور ابرو روی کاغذ مرحله به مرحله

نحوه چاپ:

  • روی کاغذ A4 ( با هر نوع پرینتر و روی هر جنس کاغذ قابل چاپ می باشد )
  • اگر پس از چاپ خطوط ردیابی الگو کمرنگ شد از طریق پشتیبانی سایت اطلاع دهید تا نسخه تیره تر خدمتتان ارسال شود. ( الگو های موجود در نسخه تیره تر دقیقا مشابه نسخه اصلی می باشد فقط خطوط پر رنگ تر ترسیم شده اند )
  • توصیه می شود الگو ها را به صورت رنگی چاپ کنید.

آیا شما معلم، مربی، مدرسه و یا آکادمی میکروبلیدینگ هستید؟ از این کتاب کار برای تدریس دانش آموزان خود استفاده کنید!

هنرمند تازه کار یا دانش آموز هستید؟ این کتاب برای تمرین مهارت های شما فوق العاده مناسب می باشد. یک بار بخرید و هر چند بار که نیاز داشتید روی آن چاپ کنید و در هزینه خود صرفه جویی کنید.

قیمت اصلی این پترن و الگو میکروبلیدینگ نزدیک 750000 تومان می باشد که شما می توانید از سایت طرح اینستا با مبلغ 10 برابر کمتر خریداری نمایید.

همچنین در نظر داشته باشید این فایل به هیچ وجه قابل فروش مجدد نیست و فقط برای استفاده در آموزشگاه ها و تمرین شخصی می باشد.

‫2.5/5 ‏‫(2 نظر)‬
اشتراک گذاری
محصولات مرتبط