Persian logo3
دسته بندی ها
دسته بندی ها
سبد خرید خالیست
دسترسی رایگان و نامحدود به تمامی فایل ها با خرید اشتراک ویژه

یک لوگوی خوب نقش مهمی را در موفقیت هر برند موفق ایفا می کند، زیرا در ساخت یک تصویر به یاد ماندنی بصری جذاب از یک نام تجاری بسیار تاثیر دارد. اگرچه نرم‌افزار های طراحی می‌تواند به شما در ایجاد یک لوگوی حرفه‌ای و خیره‌کننده کمک کنند، اما نباید صرفاً به زیبا بودن لوگو تکیه کنید زیرا هر کسب‌وکاری منحصربه‌فرد است.

طراحی لوگو برای هر بندی خصوصیات خاص خود را دارد. باید طوری طراحی شود که جنبه های منحصر به فرد کسب و کار شما را به شیوه ای انحصاری به تصویر بکشد. در اینجا چند ایده عالی برای لوگو وجود دارد که می تواند به شما کمک کند تا یک لوگوی فوق العاده خلق کنید که هر زمان که مشتریان شما آن را ببینند قابل تشخیص باشد و تجربیات عالی را که در کسب و کار شما داشته اند به آنها یادآوری کند.

1- مخاطب خود را درک کنید

قبل از هر چیز دیگری در مورد طراحی  نشان تجاری، باید مخاطبان هدف خود و بهترین راه برای جلب نظر آنها را بشناسید. چیزی که ارزش برند شما را به مشتریان نشان می دهد را شناسایی کنید.

ممکن است این ارزش ها در نحوه خدمات شما، کیفیت محصولات شما، مقرون به صرفه بودن محصول و موارد مشابه باشد. برای شناسایی این ارزش ها می توانید کمی تحقیق کنید. لوگوی شما باید حداقل یک چیز خاص را داشته باشد که مشتریان فعلی و هدف شما برای کسب و کار شما ارزش قائل هستند یا احتمالاً برای آن ارزش قائل هستند. آن چیز نیز باید بخشی از ارزش های کسب و کار باشد.

2- برای منحصر به فرد بودن تلاش کنید

از آنجایی که ممکن است وسوسه شوید طراحی لوگوی مد روز را دنبال کنید، منحصر به فرد بودن امری کلیدی است زیرا کسب و کار را از دیگران متمایز می کند. خاص بودن یک نشان تجاری باعث ایجاد تصوری از استثنایی بودن یک کسب و کار می شود.

به همین دلیل، مطمئن شوید که لوگویی طراحی می کنید هیچ نمونه مشابه ای ندارد. خب، پیدا کردن یک چیز اورجینال آسان نیست، اما ممکن است. فقط وقت خود را صرف کنید تا بهترین و خاص ترین لوگو را طراحی کنید.

3- رنگ مهم است

پالت رنگ تأثیر بسیار مهمی در تأثیرگذاری لوگوی شما دارد زیرا رنگ ها معانی مختلفی دارند و ایده های مختلفی را منتقل می کنند. شما می توانید از رنگ(های) برند یا هر رنگ(های) دیگری استفاده کنید که مطمئن هستید معنای مورد نظر را خواهد داشت و پیامی را که می خواهید به مخاطبان هدف منتقل کنید، منتقل کنید. می‌توانید برای درک رنگ‌های مختلف و تأثیرات مربوط به آن‌ها تحقیق کنید تا مطمئن شوید که در انتخاب پالت رنگ خود اشتباه نمی‌کنید.

4- آن را ساده نگه دارید

بهترین لوگو چیزی است که یک فرد هدف به راحتی پیامی را که منتقل می کند درک کند. نیازی به سختی دادن به مخاطبان هدف نیست زیرا آنها برای تجزیه و تحلیل لوگو سن و سالی طول می کشند.

تا آنجایی که بخواهید مهارت چاپی خود را به رخ بکشید، باید بدانید که اگر یک چیز پیچیده ایجاد می کنید، به احتمال زیاد نتایج دلخواه را به شما نخواهد داد.

هدف اصلی یک نشان تجاری این است که یک برند را به گونه ای نشان دهد که آن را برای افرادی که به آن ها هدایت می شود به یاد ماندنی کند. یک لوگوی پیچیده به یاد ماندنی نخواهد بود. از سوی دیگر، یک لوگو ساده و قدرتمند به راحتی به یاد ماندنی خواهد بود.

5- با منابع آنلاین حتی ساده تر است

طراحی لوگو آنلاین

اگر برای ایجاد یک طراحی نشان تجاری خیره کننده نیاز به الهام دارید، می توانید به منابع آنلاین مانند لوگو ساز آنلاین wix مراجعه کنید. در این سایت، مجموعه‌ای از ابزارهای طراحی را دریافت خواهید کرد که به شما کمک می‌کنند لوگوی خود را طراحی کنید که به‌طور دقیق نشان‌دهنده نام تجاری موجود و همچنین محصولات مرتبط باشد.

نشان تجاری یک جزء بسیار حیاتی در بازاریابی یک کسب و کار یا برند است. بنابراین باید به ایجاد آن توجهی که شایسته آن است شود. به ویژه، اطمینان حاصل کنید که پنج ایده فوق را اجرا می کنید.