Persian logo3
دسته بندی ها
دسته بندی ها
سبد خرید خالیست
دسترسی رایگان و نامحدود به تمامی فایل ها با خرید اشتراک ویژه

تابلوی سر در مغازه یک از راه های بازاریابی ضروری برای هر فروشگاه  می باشد. بنر شما روشی بالقوه برای ارتباط و راهنمایی مشتریان به سمت کسب و کارتان است. بیشتر تابلو فروشگاه ها حاوی جزئیاتی مانند نام فروشگاه، محصولات یا خدمات ارائه شده، ساعات کار و حتی درصد های تخفیف هستند. با این حال، طراحی و چاپ یک بنر زیبا و جذاب برای عابران و مشتریان می تواند یک چالش سخت باشد. این مقاله نکات و دستورالعمل های مفیدی را برای به دست آوردن علائم قانع کننده برای طراحی بنر را آموزش می دهد.

1- استفاده از نشان گرافیکی در طراحی

طرح لایه باز تابلو

استفاده از یک نشان یا نماد گرافیکی در طراحی تابلو بسیار از یک متن جذاب تر است. شما باید بهترین گرافیک را انتخاب کنید که زمینه مناسب کسب و کار شما را داشته باشد تا پیام لازم را منتقل کند. می توانید از نمایشگر محصولات خود مانند لوگوی کسب و کار یا نمادی از محصولات خود استفاده کنید. برای مثال می توانید از کلمات فروشگاه خودرو و علامت لاستیک و آچار استفاده کنید. اگر از گرافیکی که باید برای تابلوی فروشگاه خود استفاده کنید مطمئن نیستید، می توانید از یک تابلوساز حرفه ای کمک بگیرید. تابلو ساز ها تخصص لازم برای ایجاد طرح های جذاب برای سر در مغازه و فروشگاه های مختلف را دارند.

2- سایز و اندازه

هنگام انتخاب اندازه تابلوهای خود، باید دامنه توجه و دید افراد را در نظر بگیرید. بنر و تابلو باید کوتاه و واضح باشد تا توجه مشتریان هدف شما را جلب کند و تجربه خواندن ساده ای را ارائه دهد. علاوه بر این، علامت باید از فاصله دور قابل توجه باشد تا به مشتریانی که به دنبال محصولات شما هستند کمک کند. لزومی ندارد که تابلوها بسیار بزرگ باشند، فقط اندازه آن از آن طرف خیابان قابل مشاهده است.

3- باید در ذهنی مشتریان باقی بماند

جذابیت طراحی بنر سر در یکی از جنبه های حیاتی جذب مشتری است. بهتر است تابلویی با پیام مناسب برای جلب توجه مشتری بالقوه داشته باشید. این می تواند به سادگی یک طرح شیک برای خریداران زن یا جزئیات رنگارنگ برای بچه ها باشد. شما همچنین می توانید کلمات طعمه مانند “تخفیف”، “فروش فوری” یا “رایگان” را در علامت خود قرار دهید. در صورتی که از کلمه طعمه‌ای استفاده می‌کنید، مطمئن شوید که پیشنهاد واقعی است تا اعتبار فروشگاه خود را خراب نکنید.

4- از فونت ها و علائم مناسب استفاده کنید

هدف کلی یک تابلو جذب مشتری بیشتر است. برای اینکه این اتفاق بیفتد، باید اولویت مشتری را هنگام طراحی پوستر در نظر داشته باشید. برخی از نمادها و فونت ها ممکن است برای شما جذاب باشند، اما برای خریداران عجیب یا توهین آمیز به نظر می رسند. بنابراین، توصیه می شود از یک فونت خوانا و نمادهای مرتبط در طراحی بنر فروشگاه خود استفاده کنید.

5- آزمایش کنید

هنگامی که تابلو فروشگاه خود را نصب می کنید، نظارت بر اثربخشی آن با بررسی سرنخ هایی که تولید می کند بسیار مهم است. می توانید از یکی از کارمندان خود بخواهید که واکنش عابران هنگام دیدن تابلو را ارزیابی کند. اگر افراد بیشتری بی‌علاقه به نظر می‌رسند و کنار می‌روند، ممکن است لازم باشد بنر و طراحی را تغییر دهید. از سوی دیگر، اگر بینندگان تابلو بیشتری وارد فروشگاه شما شوند، می توانید بنر مغازه خود را نگه دارید.

6- فضای خالی را رعایت کنید

شاید فکر کنید هر چه متن و عنوان بنر شما بزرگتر باشد تاثیر بیشتری خواهد گذاشت! اما اینطور نیست همیشه سعی کنید در طراحی بنر سر در خود فضای سفید و خالی را رعایت کنید. این امر باعث می شود علاوه بر زیبایی بیشتر طرح تابلو شما بیشتر در ذهن عابر و مشتریان باقی بماند و چشم را اذیت نکند