Persian logo3
دسته بندی ها
دسته بندی ها
سبد خرید خالیست
دسترسی رایگان و نامحدود به تمامی فایل ها با خرید اشتراک ویژه
برای سفارش هرگونه طراحی (طراحی اختصاصی و یا ایجاد تغییرات بر روی طرح های خریداری شده) و یا چاپ طرح خود (چاپ کارت ویزیت، تراکت، بنر و...) می توانید با شماره 09054047007 در شبکه های تلگرام، واتس اپ، ایتا، روبیکا و یا بصورت تماس تلفنی در ارتباط باشید.
اورجینالضمانت کیفیت
PSD نوع فایل
پرمیوم لایسنس
RGB مد رنگی

دانلود پریست فیلتر آماده فتوشاپ ( camera raw – PSD ) مناسب برای ادیت عکس های اینستاگرام

دانلود فیلتر عکس، دانلود پریست رنگی فتوشاپ، دانلود پریست ادیت عکس، دانلود پریست لایتروم، دانلود پریست ادیت عکس، پریست آماده فتوشاپ، پریست لایتروم موبایل، پریست لایتروم آندروید، پریست لایتروم ios، پریست لایتروم ویندوز، پریست رنگ لایتروم، پریست تغییر رنگ فتوشاپ، پریست camera raw، فیلتر عکس لایتروم، فیلتر عکس اینستاگرام، کالر گرید فتوشاپ، color grading، فیلتر تنظیم رنگ فتوشاپ، فیلتر روتوش عکس، فیلتر روتوش رنگ، lightroom preset، photoshop preset، instagram filter preset

شما با کمک این فیلتر عکس اینستاگرام می توانید عکس های خود را به زیبایی هر چه تمام ادیت کنید و آن را در صفحه اینستاگرام خود منتشر کنید.

کافی است این فیلتر را دانلود کرده و سپس با استفاده از فتوشاپ عکس خود را در لایه اسمارت آبجکت جایگذاری کنید و سپس تمام تغییرات لازم بر روی عکس شما اعمال خواهد شد.

رنگ فیلتر را میتوانید از طریق عکس محصول مشاهده کنید.

فیلتر فتوشاپ Camera Raw چیست؟

در ابتدایی ترین حالت، فیلتر Photoshop Camera Raw به شما این امکان را می دهد که از عملکردهای رابط ACR در هر زمان در فتوشاپ استفاده کنید. این به شما این امکان را می دهد که به جای محدود کردن استفاده از آن در مرحله پردازش خام، در هر زمان در طول گردش کار خود، تنظیماتی را در ACR انجام دهید.

در حالی که امکان وارد کردن فایل کاری خود به لایت روم برای انجام تنظیمات مشابه وجود دارد، انجام این کار در فتوشاپ شما را از آن مرحله دست و پا گیر نجات می دهد. این امکان را به شما می دهد که از این ابزارها بدون هیچ تلاش اضافی استفاده کنید.

برای پیدا کردن فیلتر خام دوربین فتوشاپ، کافی است Filter->Camera Raw Filter را انتخاب کنید و کادر محاوره ای ظاهر می شود.

قبل از انجام این کار، ممکن است بخواهید با فشار دادن Ctrl+Shift+Alt+e (Cmd+Shift+Alt+e) همه لایه‌ها را مهر بزنید. این همه لایه های شما را در یک لایه جدید ترکیب می کند که می توانید از آن کار کنید.

‫0/5 ‫(0 نظر)
اشتراک گذاری
محصولات مرتبط