Persian logo3
دسته بندی ها
دسته بندی ها
سبد خرید خالیست
دسترسی رایگان و نامحدود به تمامی فایل ها با خرید اشتراک ویژه
برای سفارش هرگونه طراحی (طراحی اختصاصی و یا ایجاد تغییرات بر روی طرح های خریداری شده) و یا چاپ طرح خود (چاپ کارت ویزیت، تراکت، بنر و...) می توانید با شماره 09054047007 در شبکه های تلگرام، واتس اپ، ایتا، روبیکا و یا بصورت تماس تلفنی در ارتباط باشید.
اورجینالضمانت کیفیت
PSD نوع فایل
پرمیوم لایسنس
CMYK مد رنگی

دانلود طرح لایه باز فتوشاپ ( PSD ) چاپ بنر تابلو ابزار فروشی و یراق آلات

این طرح لایه باز با فرمت PSD کاملا برای چاپ بنر ابزار فروشی، فروش ابزار، فروشگاه ابزار و یراق آلات، ابزار ساختمانی، ابزار فنی، صنعتی، ساختمانی قابل استفاده می باشد.

شما با این طراحی زیبا و حرفه ای بنر تابلو می توانید جلوه ای حرفه ای به کسب و کار خود ببخشید و تأثیری مثبت در اولین نگاه مخاطبین به جا بگذارید.

این طرح کاملا قابل ویرایش و لایه باز می باشد و شما می توانید تمام عکس ها و نوشته ها را به سلیقه خود تغییر دهید. همچنین برای راحتی شما در ویرایش، لایه ها کاملا مرتب و منظم گروه بندی شده اند.

کافیست با نرم افزار فتوشاپ فایل PSD موجود در فایل دانلودی را باز کرده و به راحتی هر چه تمام این طرح را با توجه به نیاز خود ویرایش و شخصی سازی کنید.

ویژگی های بنر تابلو مشاور املاک

  • طراحی افقی
  • مد رنگی CMYK
  • بهینه سازی شده برای چاپ بنر و فلکس
  • سایز 300 سانتی متر در 112 سانتی متر
  • شامل فایل لایه باز بنر با فرمت PSD برای فتوشاپ

 

چرا باید تابلو مغازه طراحی مناسب داشته باشد؟!

یکی از مهم ترین فاکتور ها در جذب مخاطب هر کسب و کار و مغازه ای داشتن یک تابلو با طراحی چشمگیر و زیبا است. اگر مغازه شما یک تابلو و بنر مناسب داشته باشد باعث دیده شدن بهتر و در نتیجه موجب می شود که تعداد مشتریان بیشتری به سمت فروشگاه شما بیایند، همچنین یک تابلو بنری ایده ال به مشتریان شما کمک می کند که بسیار راحت تر و بدون اتلاف وقت شما را پیدا کنند.

‫0/5 ‫(0 نظر)
اشتراک گذاری
محصولات مرتبط