Persian logo3
دسته بندی ها
دسته بندی ها
سبد خرید خالیست
دسترسی رایگان و نامحدود به تمامی فایل ها با خرید اشتراک ویژه
برای سفارش هرگونه طراحی (طراحی اختصاصی و یا ایجاد تغییرات بر روی طرح های خریداری شده) و یا چاپ طرح خود (چاپ کارت ویزیت، تراکت، بنر و...) می توانید با شماره 09054047007 در شبکه های تلگرام، واتس اپ، ایتا، روبیکا و یا بصورت تماس تلفنی در ارتباط باشید.
اورجینالضمانت کیفیت
EPS نوع فایل
پرمیوم لایسنس
RGB مد رنگی

دانلود طرح وکتور ایلاستریتور ( EPS ) هایلایت کاور نقاشی و طرح مینیمال اینستاگرام

این هایلایت کاور اینستاگرام برای انواع صفحات اینستاگرام و کسب و کار های اینترنتی قابل استفاده می باشد. کافیست این طرح را دانلود کرده و از این هایلایت کاور ها با بیشترین کیفیت استفاده کنید.

این هایلایت کاور ها بخاطر نوع طراحی وکتور بیشترین کیفیت را دارا می باشند و باعث زیبا و جذاب شدن دوچندان صفحه اینستاگرام شما خواهند شد.

این هایلایت کاور می تواند برای صفحات هنری، صفحات شخصی هنرمدان و آرتیست ها، صفحات شخصی با طراحی مینیمال کاربردی باشد.

هایلایت کاور اینستاگرام چیست؟

کاور های هایلایت اینستاگرام تصاویری هستند که برای برچسب گذاری هایلایت اینستاگرام استفاده می شوند. اگر با هایلایت های اینستاگرام آشنا نیستید، در اصل استوری های اینستاگرام هستند که در پروفایل کاربر ذخیره شده اند. نکته برجسته هایلایت ها این است که برخلاف استوری ها حتی پس از 24 ساعت نیز قابل دسترسی و نمایش برای مخاطبین می باشند.

به همین دلیل شما باید نگاه خاصی به این ویژگی اینستاگرام داشته باشید. زیرا تاثیر زیادی بر روی بازدید کنندگان شما خواهند گذاشت.

کاورهای هایلایت اینستاگرام در پایین پروفایل اینستاگرام شما قرار دارند، بنابراین بخشی از اولین برداشت کاربر از برند شما خواهد بود.

استفاده استراتژیک از کاور های هایلایت اینستاگرام برای استفاده موثر از هایلایت اینستاگرام ضروری است.

هنگام طراحی کاور های هایلایت اینستاگرام، بهترین راه استفاده از رنگ ها و طرح هایی است که نه تنها جذاب باشند بلکه به مخاطبین اینستاگرام شما اطلاعات مهم را در سریع ترین زمان بدهند. سعی کنید از ترکیب رنگ ها و تصاویر متناسب با سبک پروفایل و صفحه برندتان استفاده کنید.

دانلود انواع طرح های لایه باز برای فتوشاپ با  فرمت PSD

دانلود طرح لایه باز، پست و استوری اینستاگرام، بنر سایت، بنر و تبلیغات محیطی، طرح لایه باز بنر مناسبتی و مذهبی، طرح لایه باز کارت ویزیت، طرح لایه باز تراکت، طرح لایه باز کاور موزیک، طرح لایه باز استند

دانلود انواع وکتور

دانلود وکتور هایلایت کاور اینستاگرام، وکتور گل، وکتور کاراکتر انیمیشن، وکتور طبیعت، وکتور وسایل نقلیه، وکتور شخصیت، وکتور کادر، وکتور اسلیمی، وکتور حاشیه، وکتور قاب

 

‫0/5 ‫(0 نظر)
اشتراک گذاری
محصولات مرتبط