Persian logo3
دسته بندی ها
دسته بندی ها
سبد خرید خالیست
دسترسی رایگان و نامحدود به تمامی فایل ها با خرید اشتراک ویژه
برای سفارش هرگونه طراحی (طراحی اختصاصی و یا ایجاد تغییرات بر روی طرح های خریداری شده) و یا چاپ طرح خود (چاپ کارت ویزیت، تراکت، بنر و...) می توانید با شماره 09054047007 در شبکه های تلگرام، واتس اپ، ایتا، روبیکا و یا بصورت تماس تلفنی در ارتباط باشید.
اورجینالضمانت کیفیت
PSD نوع فایل
پرمیوم لایسنس
CMYK مد رنگی

دانلود طرح لایه باز فتوشاپ ( PSD ) چاپ بنر تابلو فست فود و پیتزا

این طرح لایه باز با فرمت PSD کاملا برای چاپ بنر فست فود، پیتزا، برگر، ساندویچ، تابلو فست فود، تابلو پیتزایی بیرون بر قابل استفاده می باشد.

شما با این طراحی زیبا و حرفه ای بنر تابلو می توانید جلوه ای حرفه ای به کسب و کار خود ببخشید و تأثیری مثبت در اولین نگاه مخاطبین به جا بگذارید.

این طرح کاملا قابل ویرایش و لایه باز می باشد و شما می توانید تمام عکس ها و نوشته ها را به سلیقه خود تغییر دهید. همچنین برای راحتی شما در ویرایش، لایه ها کاملا مرتب و منظم گروه بندی شده اند.

کافیست با نرم افزار فتوشاپ فایل PSD موجود در فایل دانلودی را باز کرده و به راحتی هر چه تمام این طرح را با توجه به نیاز خود ویرایش و شخصی سازی کنید.

ویژگی های بنر تابلو مشاور املاک

  • طراحی افقی
  • مد رنگی CMYK
  • بهینه سازی شده برای چاپ بنر و فلکس
  • سایز 300 سانتی متر در 112 سانتی متر
  • شامل فایل لایه باز بنر با فرمت PSD برای فتوشاپ

 

چرا باید تابلو مغازه طراحی مناسب داشته باشد؟!

یکی از مهم ترین فاکتور ها در جذب مخاطب هر کسب و کار و مغازه ای داشتن یک تابلو با طراحی چشمگیر و زیبا است. اگر مغازه شما یک تابلو و بنر مناسب داشته باشد باعث دیده شدن بهتر و در نتیجه موجب می شود که تعداد مشتریان بیشتری به سمت فروشگاه شما بیایند، همچنین یک تابلو بنری ایده ال به مشتریان شما کمک می کند که بسیار راحت تر و بدون اتلاف وقت شما را پیدا کنند.

‫0/5 ‫(0 نظر)
اشتراک گذاری
محصولات مرتبط