Persian logo3
دسته بندی ها
دسته بندی ها
سبد خرید خالیست
دسترسی رایگان و نامحدود به تمامی فایل ها با خرید اشتراک ویژه
برای سفارش هرگونه طراحی (طراحی اختصاصی و یا ایجاد تغییرات بر روی طرح های خریداری شده) و یا چاپ طرح خود (چاپ کارت ویزیت، تراکت، بنر و...) می توانید با شماره 09054047007 در شبکه های تلگرام، واتس اپ، ایتا، روبیکا و یا بصورت تماس تلفنی در ارتباط باشید.
اورجینالضمانت کیفیت
PSD نوع فایل
پرمیوم لایسنس
RGB مد رنگی

دانلود طرح لایه باز فتوشاپ ( PSD ) مجله و بلاگ اینستاگرام گیمینگ و بازی مخصوص پست اینستاگرام

این طرح لایه باز با فرمت PSD کاملا برای مجله و بلاگ های مربوط به تکنولوژی، گیمینگ، بازی، آموزشی و … مناسب می باشد. ما برای سهولت شما در انجام تغییرات در این فایل پی اس دی اینستاگرام، لایه ها را با نام، گروه و رنگبندی های خاص مرتب و منظم کرده ایم.

این قالب پست اینستاگرام کاملا لایه باز می باشد و تمامی لایه ها به صورت مجزا قابل تغییر می باشد.  همچنین با کمک اسمارت آبجکت ها می توانید سریعا عکس مطلب و نوشته خود را جایگزین عکس پیش فرض کنید.

با استفاده از این فایل فتوشاپ لایه باز پست اینستاگرام می توانید مقالات خود را به بهترین نحو به کاربران خود نمایش دهید.

دانلود انواع طرح های لایه باز برای فتوشاپ با  فرمت PSD

دانلود طرح لایه باز، پست و استوری اینستاگرام، بنر سایت، بنر و تبلیغات محیطی، طرح لایه باز بنر مناسبتی و مذهبی، طرح لایه باز کارت ویزیت، طرح لایه باز تراکت، طرح لایه باز کاور موزیک، طرح لایه باز استند

دانلود انواع وکتور

دانلود وکتور موس، وکتور هدفون، وکتور کیبورد، وکتور کیس، وکتور اسپیکر، وکتور گرافیک، وکتور بازی، وکتور صندلی گیمینگ، وکتور گیمر

دانلود عکس و تصویر با کیفیت بالا

دانلود عکس هدفون، عکس کیبورد، عکس با کیفیت گیمر، عکس با کیفیت کامپیوتر، عکس با کیفیت هدفون ریزر

‫0/5 ‫(0 نظر)
اشتراک گذاری
محصولات مرتبط