Persian logo3
دسته بندی ها
دسته بندی ها
سبد خرید خالیست
دسترسی رایگان و نامحدود به تمامی فایل ها با خرید اشتراک ویژه

اگر به دنبال طرح لایه باز قالب اینستاگرام به مناسبت روز پدر هستید در ادامه با ما باشید. ما این طرح های فوق العاده روز پدر را برای شما جمع آوری کرده ایم که به شما این امکان را می دهد طرح های اختصاصی خود را آماده کنید.
این طرح ها کاملاً با آخرین نسخه Adobe Photoshop سازگار می باشند و دارای کیفیت فوق العاده با رزولوشن 300dpi و مد رنگی RGB با فرمت PSDهستند که کاملاً لایه باز می باشند.
طرح های لایه باز روز پدر را در پایین بررسی کنید و طرح مورد علاقه خود را انتخاب و دانلود کنید.

اگر به دنبال طرح های مناسبتی روز پدر و ولادت حضرت علی (ع) می باشید کافیست در ادامه مطلب همراه ما باشید تا بهترین طرح ها و قالب های اینستاگرام را در این مورد مشاهده کنید و پس از دانلود طرح مد نظرتان از آن در فتوشاپ استفاده کنید.

1- قالب پست اینستاگرام روز پدر و ولادت امام علی تخفیف فوق العاده

طرح پست اینستاگرام تبریک روز پدر و تخفیف و حراج روز پدر psd

این طرح لایه باز با فرمت PSD کاملا برای ولادت امام علی (ع) و تبریک روز پدر قابل استفاده می باشد. ما برای سهولت شما در انجام تغییرات در این فایل پی اس دی اینستاگرام، لایه ها را با نام، گروه و رنگبندی های خاص مرتب و منظم کرده ایم.

دانلود این طرح

2- قالب پست اینستاگرام روز پدر، فروش کادو و هدایا

قالب پست اینستاگرام روز پدر فروش و تخفیف psd لایه باز

این طرح مناسب برای بنر فروشگاه های اینترنتی و صفحات اینستاگرام می باشد. با استفاده از این طرح می توانید تخفیف مخصوص روز پدر برای محصولات خود را به کاربران خود اطلاع دهید. این قالب پست اینستاگرام با ربان های طلایی، بادکنک و نور های آبی تزئین شده است.

دانلود این طرح

3- قالب استوری اینستاگرام جشنواره فروش روز پدر

طرح فتوشاپ فروش هدیه روز پدر استوری اینستاگرام

این طرح لایه باز استوری اینستاگرام کاملا برای آنلاین شاپ ها و فروشگاه های اینترنتی آماده شده است. این قالب با پودیوم و استند محصول سه بعدی می تواند محصولات شما را به زیباترین شکل ممکن به دنبال کنندگان نشان دهد.

دانلود این طرح

4- طرح لایه باز پست اینستاگرام جشنواره فروش روز پدر

طرح لایه باز psd پست اینستاگرام فروش ویژه روز پدر و ولادت امام علی

این بنر psd تبریک روز پدر با تایپوگرافی خاص و عینک سبیل طراحی شده است. با کمک این طرح شما می توانید روز پدر به مخاطبین خود تبریک بگویید و همچنین آن ها را از تخفیف و فروش ویژه خود مطلع کنید.

دانلود این طرح

5- طرح لایه باز استوری اینستاگرام فروش ویژه هدایا روز پدر

جشنواره فروش روز پدر طرح لایه باز اینستاگرام

این بنر استوری اینستاگرام با زمینه آبی و استند محصول سه بعدی کاملا برای فروشگاه های اینترنتی و آنلاین شاپ ها مناسب می باشد. این طرح که با اسمارت آبجکت ها طراحی شده باعث تسریع در طراحی شما خواهد شد و در سریع ترین حالت ممکن می توانید تخفیف محصولات خود را نمایش دهید.

دانلود این طرح

6- قالب پست اینستاگرام فروش هدیه روز پدر با کوپن تخفیف

قالب پست اینستاگرام فروش ویژه روز پدر طرح لایه باز psd

تبریک روز پدر با طراحی کاملا زیبا با المان هایی همچون تاج و کادو هدیه و عینک و خودنویس روز پدر طراحی شده است. این طرح کاملا لایه باز می باشد و تمام لایه ها قابل تغییر می باشند. با دانلود این طرح می توانید آگهی و تبلیغات خود برای فروش هدایا و کادو روز پدر را به بهترین نحو ممکن انجام دهید.

دانلود این طرح

همین حالا دانلود کن!

ما به شما توصیه می کنم از این قالب های لایه باز روز پدر در طرح های خود استفاده کنید زیرا دارای ویژگی های زیادی هستند که در بالا در مورد آنها صحبت کردم. پس منتظر چی هستی؟؟همین حالا طرح ها را دانلود کنید و از آن ها برای کسب و کار خود استفاده کنید.