Persian logo3
دسته بندی ها
دسته بندی ها
سبد خرید خالیست
دسترسی رایگان و نامحدود به تمامی فایل ها با خرید اشتراک ویژه

همانطور که در جریان هستید ماه محرم و شهادت امام حسین (ع) یکی از مهم ترین مناسبت های مذهبی ما ایرانیان و شیعیان می باشد و اکثر صفحات تجاری اینستاگرام نیاز دارد تا این مناسبت مهم را به کاربران خود تسلیت عرض نمایند.

برای اینکه صفحه اینستاگرام خود را فعال نگه دارید و تعال و اینگیجمنت خود را بالا ببرید نیاز دارید تا رویداد ها و مناسبت های ملی و مذهبی را به مخاطبین خود اعلام نمایید.

ماه محرم ماه عزاداری شیعیان و دوست داران امام حسین علیه السلام می باشد. امام حسین (ع) به همراه یاران با وفایش در واقعه کربلا در مقابله با لشکر یزید به شهادت رسیدند. شهادت امام حسین، یکی از مهم ترین رویداد های اسلامی می باشد و تاثیرات زیادی بر مسلمانان و شیعیان در طول زمان داشته است. شیعان جهان محرم را مقدس و محترم می دانند و لباس مشکی و لباس عزا به همین مناسبت می پوشند.

یکی از مهمترین رسومات در این ایام تسلیت گفتن شیعیان به یکدیگر می باشد یکی از راه های تسلیت به یکدیگر شبکه های اجتماعی و اینستاگرام می باشد.

تبریک و تسلیت مناسبت ها تأثیر به سزایی در رشد صفحه اینستاگرام شما دارد با اشتراک گذاری این مناسبت ها با کاربران خود می توانید سرعت رشد صفحه خود را به شکل زیادی افزایش دهید.

به همین منظور طرح اینستا لیستی از قالب های اینستاگرام برای ماه محرم و شهادت امام حسین را برای شما آماده کرده است که در زیر می توانید آن ها را مشاهده نمایید.

در این مقاله طرح اینستا قصد دارد به مناسبت فرا رسیدن ماه محرم الحرام 5 عدد از بهترین طرح های ایام سوگواری شهادت امام حسین (ع) را به شما برای دانلود معرفی کند.

1- پست اینستاگرام محرم با تایپوگرافی زیبا حسین علیه السلام و حرم امام حسین

طرح لایه باز ماه محرم برای اینستاگرام

این طرح لایه باز با فرمت PSD کاملا برای ماه محرم، شهادت امام حسین علیه السلام، تاسوعا و عاشورا و… قابل استفاده می باشد. ما برای سهولت شما در انجام تغییرات در این فایل پی اس دی اینستاگرام، لایه ها را با نام، گروه و رنگبندی های خاص مرتب و منظم کرده ایم.

دانلود طرح محرم

2- پست اینستاگرام محرم با تایپوگرافی زیبا السلام علیک یا حسین بن علی و مناره حرم امام حسین

قالب محرم برای اینستاگرام

این طرح با یک تایپوگرافی زیبا و شعر مربوط به ماه محرم طراحی شده است. مناره های حرم امام حسین زیبایی این طرح را دوچندان کرده است. این طرح علاوه بر زیبایی بسیار ساده می باشد و اگر می خواهید از شلوغ شدن صفحه اینستاگرام خود جلوگیری کنید کاملا مناسب می باشد.

دنلود طرح محرم

3- پست اینستاگرام محرم با تایپوگرافی زیبا السلام علیک یا ابا عبدالله الحسین و پرچم مخصوص ماه محرم

طرح psd شهادت امام حسین

این طرح PSD برای شهادت امام حسین (ع) طراحی شده است و شما می توانید با فتوشاپ به دلخواه خود آن را تغییر دهید و از ویژگی ها این طرح بهره ببرید. این با زمینه سبز و تایپوگرافی می تواند زیبایی صفحه اینستاگرام شما را دوچندان کند.

دانلود طرح محرم

4- پست اینستاگرام محرم با تایپوگرافی زیبا حسین علیه السلام و شمع

بنر شهادت امام حسین

این طرح یکی از زیباترین قالب های محرم برای اینستاگرام می باشد. این طراحی با زمینه اسلیمی و مشکلی و تاپیوگرافی قرمز رنگ حسین علیه سلام کاملا حال و هوای محرم را به مخاطبان شما القا خواهد کرد.

دانلود طرح محرم

5- پست اینستاگرام محرم با تایپوگرافی جانم فدای حسین علیه سلام و شعر مناسبتی محرم

طرح بنر رایگان محرم psd

طرح شماره 5 برای صفحاتی که طراحی رسمی دارند کاملا مناسب می باشد. این طرح بخاطر داشتن حاشیه های طلایی و نقره ای و تایپوگرافی جانم فدای امام حسین علیه سلام بسیار برای تسلیت گفتن ماه محرم کاربردی می باشد.

دانلود طرح محرم