Persian logo3
دسته بندی ها
دسته بندی ها
سبد خرید خالیست
دسترسی رایگان و نامحدود به تمامی فایل ها با خرید اشتراک ویژه

شبکه های اجتماعی در طول سال ها تبدیل به یک نیروی مخرب قوی برای دنیای تبلیغات شده اند. روزهایی که تنها شرکت‌هایی با جیب عمیق می‌توانستند از طریق تبلیغات به میلیون‌ها نفر در سراسر جهان دسترسی پیدا کنند، گذشته است.

امروزه، حتی یک کسب و کار کوچک با یک محصول خلاقانه می تواند از شبکه های اجتماعی برای هدف قرار دادن مشتریان در سراسر جهان و با بودجه ناچیز استفاده کند. برای افراد خلاق، مانند کسانی که در موسیقی و سایر هنرها هستند، رسانه های اجتماعی دنیایی از فرصت ها را باز کرده است.

اگر خلاق هستید و می‌خواهید از قدرت رسانه‌های اجتماعی استفاده کنید، در این مقاله 3 نکته وجود دارد که باید در مورد بازاریابی رسانه‌های اجتماعی بدانید.

1- ثبات رمز موفقیت است

اگر خلاق و هنرمند هستید، باید در ثبت آثار خود در شبکه های اجتماعی ثابت قدم باشید. به عنوان مثال، اگر شما یک نوازنده هستید و یک  آهنگ خوب منتشر کرده اید، باید با انشتار آهنگ های بیشتر کار خود را ادامه دهید. با این حال، این بدان معنا نیست که اگر در حال حاضر محتوایی ندارید، ناخواسته را منتشر می کنید. فقط سعی کنید طرفداران خود را در جریان کارهایی که انجام می دهید نگه دارید.

حتی می‌توانید عکس‌هایی از خود در استودیو در حال کار روی یک تک آهنگ پست کنید و به آن برچسب «به زودی » بدهید. این کار باعث ایجاد سر و صدایی می شود که باعث افزایش فالوور در شبکه های اجتماعی شما می شود. نکته اصلی این است که، شما نباید ساکت شوید و از رسانه‌های اجتماعی ناپدید شوید، مگر اینکه در سطوح بالا، سطوح افرادی مانند بیانسه باشید.

2- پلتفرمی را انتخاب کنید که با خلاقیت ها به بهترین شکل هماهنگ شود

تبلیغات شبکه اجتماعی

پلتفرم‌های شبکه های اجتماعی به دلیل عوامل متعددی که از جمله مهم‌ترین آنها جمعیت‌شناسی است، تأثیر یکسانی ندارند. به عنوان مثال، اگر یک خواننده پاپ یا یک شخصیت ورزشی هستید، اینستاگرام می تواند یک ابزار بازاریابی قدرتمند باشد.

این به این دلیل است که اینستاگرام جایی است که جمعیتی که اهل پاپ هستند معمولا وقت خود را در رسانه های اجتماعی می گذرانند. با این حال، اگر به موسیقی بالغ‌تر یا هنرهای دیگری علاقه دارید که بیشتر با مخاطبان بالغ مرتبط هستند، فیسبوک می‌تواند به عنوان یک پلتفرم برای دسترسی به آنها بسیار قدرتمند باشد.

کلید موفقیت این است که پلتفرمی را بیابید که به بهترین وجه در بین مخاطبان شما طنین انداز شود و سپس به صورت تهاجمی در آنجا بازاریابی کنید. بازاریابی، در این مورد، فقط به معنای ارسال اطلاعاتی نیست که در تلاش است بینندگان بیشتری را جذب کند، بلکه به معنای تعامل عمیق تر با آنها است.

3- شما باید از محتوای خود لذت ببرید

رسانه های اجتماعی چیزی بیش از اشتراک گذاری محتوای تصادفی است. برای جذب بینندگان و مشترکین باید از آن لذت ببرید. با این حال، این سرگرمی نیاز به برنامه ریزی برای آن دارد. به عنوان مثال، بیشتر نوجوانان تمایل دارند به افراد مشهور خوش تیپ تبدیل شوند. به این ترتیب، برای جلب توجه بیشتر در رسانه‌های اجتماعی، می‌توانید به باشگاه بروید و ظاهر خود را مرتب کنید.

یا خانم ها می توانند با یک ظاهر زیبا و مرتب مخاطب های خود را بهتر جذب کنند. هنگامی که ظاهر را پیدا کردید، یک تصویر در اطراف آن ایجاد کنید. می توانید شروع به ارسال ویدیوهای اینستاگرامی کنید که ویژگی های اصلی شما را برجسته می کند. این می تواند مخاطب را درگیر کند، به خصوص زمانی که در بین پروژه ها هستید.

فقط مطمئن شوید که آنها همیشه در مورد شما صحبت می کنند. به این ترتیب ارزش ویژه برند شما رشد می کند و با گذشت زمان، شما به یک تأثیرگذار برتر تبدیل می شوید.